Late Gift - MailChimp

17:09




Este ano tive direito a uma prenda tardia de Natal que foi uma completa surpresa!
MailChimp enviou-me umas meias com o seu logótipo e tão giras que são! 


Já estou inscrita no site à volta de dois anos e sem dúvida que este pequeno mimo me dá vontade de continuar para além de ser um óptimo serviço que já utilizo para quase tudo.

Obrigada MailChimp, adorei!

This year I recieved a late gift from Christmas that was a total surprise!
MailChimp send me a pair of socks with their logo and it is so cool!

I've been registered on the site around two years and with no doubt this little atention makes me want to stick around besides this is such a great service that I use for almost everything.

Thank you MailChimp, I loved it! 

Catarina

You Might Also Like

0 comentários

Instagram Pessoal

Keep in touch!

Follow on Facebook