Oysho Gym Collection

10:00

Oysho Gym Collection

Oysho Gym Collection

Oysho Gym Collection

Oysho Gym Collection

Oysho Gym Collection

Sou só eu que não me consigo abstrair do penteado da modelo? Não a favorece mesmo nada e eu não consigo deixar de reparar! (Shame on me)

Ainda assim esta é uma das colecções que me desiludiu um pouco, sendo eu uma fã gigante da Oysho, não acho que as peças sejam nada de especial. Excepto as leggins azuis, essas sim eu quero-as!

Is it just me that can not abstract the model hairstyle? It doesn't looks very good on her and I can not help but notice! (Shame on me)

Yet this is one of the collections that disappointed me a bit, as a huge fan of Oysho, I don't think the collection are nothing special. Except the blue leggings, I want them!

Catarina

You Might Also Like

0 comentários

Instagram Pessoal

Keep in touch!

Follow on Facebook