Estou Licenciada!

13:55


Há uns dias tinha dito aqui que infelizmente ia ficar um ano para trás porque não ia passar a uma disciplina. Pois e não é que me deram nota para passar! Tinha quase a certeza que ia chumbar e quando vi a minha nota hoje dei pulos de alegria, não consigo tirar este sorriso estúpido da cara, estou licenciada!

Agora sim estas vão ser sem dúvida alguma as melhores férias de sempre!

A few days ago I had said here that I would unfortunately stay a year behind because I would not pass one discipline. But it turns out they gave me a passing grade! I was almost certain that would flunk and when I saw my note today I gave jumps of joy, I can not get this stupid smile or my face, I'm licensed!

Now these will be undoubtedly the best vacation ever!

Catarina

You Might Also Like

3 comentários

Instagram Pessoal

Keep in touch!

Follow on Facebook